گروه معماری آرکا

فعالیت گروه معماری آرکا از سال 1385آغاز گردیده است. گروه معماری آرکا با مدیریت آقای مهندس مازیار بهرامی دارنده مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و با بهره گیری از معماران جوان سعی بر آن دارد تا پروژه هایی با معماری متفاوت برای کارفرمایان طراحی و اجرا کند.

گروه معماری آرکا

فعالیت گروه معماری آرکا از سال 1385آغاز گردیده است. گروه معماری آرکا با مدیریت آقای مهندس مازیار بهرامی دارنده مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و با بهره گیری از معماران جوان سعی بر آن دارد تا پروژه هایی با معماری متفاوت برای کارفرمایان طراحی و اجرا کند.

فعالیت گروه معماری آرکا از سال 1385آغاز گردیده است. گروه معماری آرکا با مدیریت آقای مهندس مازیار بهرامی دارنده مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و با بهره گیری از معماران جوان سعی بر آن دارد تا پروژه هایی با معماری متفاوت برای کارفرمایان طراحی و اجرا کند. از جمله مواردی که در طراحی پروژه ها به آن توجه گردیده است قیمت مناسب و ایجاد فرم و بنایی متفاوت برای هر پروژه میباشد.

از جمله فعالیت های حرفه ای گروه معماری آرکا شرکت در مسابقات مختلف معماری و معماری داخلی در ایران میباشد ، که از آنها میتوان به چند پروژه منتخب اشاره کرد :

طرح منتخب شهرداری منطقه 8 تهران در سال1396،طرح تقدیر شده مسابقه معماری داخلی سال 1393 ،طرح منتخب معمار سال 1392، طرح منتخب معمار سال 1390،طرح منتخب شهرداری منطقه 7در سال 1390، طرح منتخب معمار سال 1387،طرح منتخب معمار سال 1386 و طرح منتخب معمار سال 1385. همچنین عضو گروه طراحان منتخب پارک فن آوریهای ریاست جمهوری در پردیس بومهن.

  • ۰
  • ۰

در اینجا قصد به معرفی دو پروژه های خاص و مهم سال 2019 داریم.

1) آرون شیلر ، مدیر معماری یکپارچه ، طراحی ، برندسازی و مشاوره استراتژی ، Schiller Projects ، این روند همیشه با داده شروع می شود. از وی خواسته شد تا دفتر مرکزی نیویورک را برای Boies Schiller Flexner ، یک محل کار برای حقوق بین الملل که از Midtown به Hudson Yards جابجا شده است ، طراحی کند ، اولین کاری که شیلر و تیم وی انجام دادند ، رفتن به دفاتر موجود این شرکت مانند جامعه شناسان با iPad و نوت بوک بود. در دست ، الگوهای کار ، نمودار تدارکات ، انجام مصاحبه ها و انتظارات را بررسی کردند. نتیجه آنکه برنده جایزه بهترین سال سال 2019 برای دفتر شرکت های متوسط شدند.

2) Western Union دارای میراث برجسته ای از نوآوری است که از سال 1851 شروع به کار می کند. سریعاً به این زمان بپیوندید تا متوجه شوید که این شرکت یک پلتفرم دیجیتالی مستحکم ساخته و یک دفتر مرکزی را در بالا دست نیویورک تأسیس کرده است. میشل لیبلینگ ، مدیر طراحی و استودیوی جنسلر ، نشان می دهد: «ریشه های آن در منطقه دنور بسیار عمیق است». “اما مردم نمی دانند که آنها در اینجا هستند.” این با تغییر از حومه Englewood به یک ساختمان نمونه برجسته جنسلر در مرکز فن آوری دنور ، بخشی از یک پردیس 42 هکتاری در فناوری این شهر تغییر کرده است انتقال یافتند.  Western Union250،000 فوت مربع در هشت طبقه از 16 طبقه ساختمان اجاره داد و جنسلر را به فضای داخلی بازگرداند. تلاشهای آنها جایزه افتخار آفرینی سال 2019 را برای دفتر بزرگ شرکت ها بدست آورد.

 

شرکت معماری 

  • ۹۸/۰۹/۲۸
  • archa archa

طراحی نمای ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی