گروه معماری آرکا

فعالیت گروه معماری آرکا از سال 1385آغاز گردیده است. گروه معماری آرکا با مدیریت آقای مهندس مازیار بهرامی دارنده مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و با بهره گیری از معماران جوان سعی بر آن دارد تا پروژه هایی با معماری متفاوت برای کارفرمایان طراحی و اجرا کند.

گروه معماری آرکا

فعالیت گروه معماری آرکا از سال 1385آغاز گردیده است. گروه معماری آرکا با مدیریت آقای مهندس مازیار بهرامی دارنده مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و با بهره گیری از معماران جوان سعی بر آن دارد تا پروژه هایی با معماری متفاوت برای کارفرمایان طراحی و اجرا کند.

فعالیت گروه معماری آرکا از سال 1385آغاز گردیده است. گروه معماری آرکا با مدیریت آقای مهندس مازیار بهرامی دارنده مدرک فوق لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و با بهره گیری از معماران جوان سعی بر آن دارد تا پروژه هایی با معماری متفاوت برای کارفرمایان طراحی و اجرا کند. از جمله مواردی که در طراحی پروژه ها به آن توجه گردیده است قیمت مناسب و ایجاد فرم و بنایی متفاوت برای هر پروژه میباشد.

از جمله فعالیت های حرفه ای گروه معماری آرکا شرکت در مسابقات مختلف معماری و معماری داخلی در ایران میباشد ، که از آنها میتوان به چند پروژه منتخب اشاره کرد :

طرح منتخب شهرداری منطقه 8 تهران در سال1396،طرح تقدیر شده مسابقه معماری داخلی سال 1393 ،طرح منتخب معمار سال 1392، طرح منتخب معمار سال 1390،طرح منتخب شهرداری منطقه 7در سال 1390، طرح منتخب معمار سال 1387،طرح منتخب معمار سال 1386 و طرح منتخب معمار سال 1385. همچنین عضو گروه طراحان منتخب پارک فن آوریهای ریاست جمهوری در پردیس بومهن.

  • ۰
  • ۰

برای بسیاری از مردم، زندگی مدرن موجب شده که بیشتر وقت از روز را داخل اتاق های بسته سپری کنند که نورپردازی آن اتاق ترکیبی از نورهای مصنوعی و طبیعی است. با اینکه نورهای مصنوعی تا حد زیادی احتیاجات انسان ها را تامین میکند، ولی موجب تضادهایی در بدن انسان ها نیز شده است.

محققان توصیه می کنند که با استفاده از نورهای مصنوعی بتوانیم چرخه طبیعی نور طبیعی را شبیه سازی کنیم. نورهای قوی تر و روشن تر را برای صبح و طول روز استفاده کنیم، در حالی که نورهای ضعیفتر و کم نورتر را برای شب استفاده کنیم.

اگر این نحوه نور پردازی را بطور عکس استفاده کنیم، بدن دچار گیجی می شود و باعث میشود زمان بدی ساعت خواب و بیداری به هم بریزد و موجب کاهش سطح انرژی بدن در طول روز می شود.

نورهای ضعیف و کم و دارای رنگ گرم محیط را آرام تر و با آرامش تر می سازد. و این در حالی است که نور های گرم برای رستوران و کافه، فضاهای استراحت، و اتاق خواب مناسب می باشد.

کارشناسان تایید کرده اند که نور خورشید در طول روز و پرهیز کردن از نورهای سرد و متمایل به رنگ آبی در طول شب موجب افزایش کیفیت خواب در طول شب و بهره وری بیشتر در طول روز می شود. پس سعی ما بر آن است تا بتوانیم با انتخاب مناسب لامپ ها و نحوه نورپردازی بتوانیم کیفیت زندگی را به حد مطلوب برسانیم.

 

دکوراسیون داخلی آرکا

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • archa archa

طراحی نما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی